Sok gyomorsav miatt éhség?

KérdésekSok gyomorsav miatt éhség?
Anonymus kérdezte ennyi ideje: 11 év

Sziasztok,Feri vagyok,
pár honapja rengeteg lett a gyomorsavam azóta folyamaosan csak ennék…mindegy mit csak ne korogjon a gyomrom.néha még hiszen roosszul is voltam az éhségtől.szedek pár napja gyógyszert rá,de az éhség csak nem akar mulni.Csinálok reflux diétát,dehát igy meg fél óra mulva is éhes vagyok már.Pajzsmirigyem és a cukrom rendben,és sokat híztan is,mackós lettem.Valakinek hasonló?

Köszi
Feri

5 Válasz
Sára Biró answered 11 év ago

 Szia, üdv.az oldalon! Pár nap alatt nem szünteti meg a  gyógyszer sem a gyomorpanaszt. Volt gyomor tükrözés?
Én nagyon szeretem a zab korpát ez elveszi az éhségérzést, egy-két kanállal bele kell keverni a kefirbe, de hideg vízzel is le lehet nyelni,mert nem rossz az íze.

Zsuzsanna Német answered 11 év ago

Kedves Feri en egy nagyon jo gyogyszert kaptam a savamra ,Emillan 15mg-osat!!De amikor elkezdtem szedni azert kellett pär nap h jobb legyen a dolog!!Megkerdezhetem h a pajzsmirigyevel voltak talän problemäk ??

Takács Timi answered 11 év ago

Sára,neked is folyton éhséged van sav miatt?én jo ideje szedem meerckformint és csinálom a diétát de semmit nem javul.ezért gondokkodm azon h talán a sva okozza ezt az álandó éhséget..lehetséges ez?h kaja után akár már fél órával éhes vagyok…eleinte rendesen osszul votlam ha nem ettem,az emlt miota savlekötőt szedek.egész nap ez megy…lehet felmarta a sav a nyáljahártyám és amiatt vagyok foylotn éhes?ma a doki azt mondta a magas inzulin lehet a sok evés miatt is…és hogy nem törvényszerű h a magas inzulin éhséget okoz.szted?látom te otthon vagy a témában!ez megy egész nap,eszek,jo esteben 1-2 óra mulva ujra éhes leszek,roszabb esteben el sem mulik az éhség ha eszek vagy fél or amulva ujr aérzem.

Sára Biró answered 11 év ago

Nem a sav miatt szedtem,hanem a teltségérzés miatt, amikor felszedek 2-3 kg-t :-), azért,hogy ne éhesedjek meg olyan hamar :-),de jó a beleknek is. Figyeld meg,hogy mennyit eszel,megeszed-e a szükséges CH mennyiséget,mert ha nem ,akkor is éhes lehetsz.A Merckformin jó,mert csökkenti az inzulin rezistentiat. Timi te cukorbeteg vagy, vagy nőgyógy. javaslatra szeded? Az is előfordulhat,hogy túl alacsony a vércukor értéked és azért vagy éhes.Megszoktad mérni?

Takács Timi answered 11 év ago

megezsem,igen,180grammon vagyok.a vércukrom mérem,nem esik le,eleinte sokat izzadtam és remegem az éhségtől,most ilyen nicns.inzulinrezisztenciám van.és a belgyógyász adta a gyógyszert.vizsont folyamtosna éhes vagyok..igaz gyogyszert csak 2napja szedem de diétát már régebbóta csinálom.elmulik valaha ez az éhség?ha nem eszek szarul vagyok,gondolkodni sem tudok…ez megy egész nap hónapok ota…mire megjött az inzulin eredményem már sokkal éhesebb voltam..eleinte csak csipegettem vagy max 1 szenyó és jollaktam …aztánn vizsont mr az étvágyam is megnőtt..