Vitaminok Cukorbetegeknek!

KérdésekVitaminok Cukorbetegeknek!
Violetta Varga kérdezte ennyi ideje: 12 év

 Mi a véleményetek cukorbetegek részére a vitaminokrol?? ti szedtek valamilyet?? menyire erösittik a szervezet védekezö képeségét??

21 Válasz
Sára Biró answered 12 év ago

A cukorbeteg étrendjének sok gyümölcsöt (persze a szénhidrát tartalmukat figyelembe véve) és zöldséget kell tartalmaznia,ha kiegyensúlyozottan táplálkozik az fedezi a szervezete vitaminszükségletét és nincs szükség pluszban vitaminkészítmények szedésére.  Van olyan vitamin készítmény ami cukorbetegeknek javasolt,persze nem tartós szedésre.

Szedtek vitaminokat?

Violetta Varga answered 12 év ago

 én nem szedek,csak gyogyszertarakba reklamozzak öket!! 

Sára Biró answered 12 év ago

 Nagyon gyakran hajlamos az ember a túlzott vitamin fogyasztásra.
Tavasszal én is szoktam  maximum fél-1 doboz  valamilyen B-vitamin készítményt és magnezium tablettát szedni.

Nanita answered 11 év ago

Sziasztok! Ismét itt lennék. 🙂
Tudjátok nem vagyok egyszerű eset, néha olyan dolgokat produkálgatok, amiről más még soha nem is hallott. 🙂
A cukrom a Humalog óta nagyon szép, beelőzöm Sárikát, még mielőtt rákérdezne.
Viszont lenne ismét egy kérdésem. Tapasztalt e valaki közületek olyat, hogyha szed vitamint, az esetleg felboríthatja a cukrot egy kissé? Egy hete vettem egy bizonyos vitamin készítményt, mondván itt a téli időszak, a gyerekek állandóan betegek, ügyfelek is hozzák a bacikat az irodába, előzzem meg a "lerobbanást", míg mielőtt megkörnyékezne. A készítmény szedésének a második napjától a cukrom megkergül, nem egyszer mértem 10 fölött,tegnap még 16 is volt!!!. Pedig olyan boldog voltam, hogy szépen beállt az Apidra hadjáratom után, stabilan 4 és 8 között mozgott az utóbbi hetekben, még karácsony napjaiban is. Tegnap "begőzöltem" és azt mondtam, na most akkor egy hét szedés után szüneteltetem a vitamin szedését. Nem hiszitek el,sem az inzulin mennyiségen, sem étkezésen, semmin nem változtattam és ma ismét a reggeli értékem 4,5 ebéd előtt 8,1 és most délután 5,5. Lehetséges ilyen?  Bár én sokszor nem úgy reagálok bizonyos dolgokra, mint más normális ember, de nem tudom.

Sára Biró answered 11 év ago

Szia Anita! Örülünk Neked 🙂 Hát baci az van épp elég!!
 Nézd meg légyszíves a vitamin összetételét,lehet van benne olyan vivő anyag ami okozhat ilyent.Hagyd ki a vitamint és nézd meg változik a vércukor érték?!
Kicserélted a beadó tollat ? Nhogy elakadt volna a Tactipen.

katalin answered 11 év ago

Én sem szoktam vitamint szedni de most vettem egy doboz diabetes vitamint.Azt nem tudom milyen a hatása mert nem érzek semmit azért vettem mert sok benn a b vitamin és idegileg kellene erösebbbnek lennem.

Nanita answered 11 év ago

Sziasztok!
Igen Sára van már Humapen Luxura-m csodaszép bordó!
Azért gyanakszom a vitaminra mert előtte gyönyörű volt, addig az egy hétig volt rossz,míg szedtem, ma már ismét szép-szebb. Esetleg milyen vivőanyagot keressek benne célzottan az a sok sok hozzátevő között? Ha ebben kérhetnék segítséget. 🙂

Sára Biró answered 11 év ago

Kedves Anita! Mi volt a vitamin neve?  Utánanézünk szóltam a gyógyszerész ismerősömnek.
Addig is ki lehet próbálni,mert  cukorbetegeknek a Diabétesz vitamin külölösen előnyös,illetve a Milgamma, a Neuromultivitamin ezek mind jók.  vannak itt az oldalon olyanok akik szedik és kedvező hatásról számoltak be, valamint a rendelőnkben is elég sokan szedik. Ha kimaradt a vitamin és jók lettek a vércukor értékekk akkor tényleg a vitaminnal lehetett a gond!

katalin answered 11 év ago

Neuromultivitamint én is szedtem és az tényleg nagyon jo.Milgammát nem szedtem .

Nanita answered 11 év ago

Köszönöm a segítséget. A Vitaking Multi alap. Egy hétig szedtem és akkor kezdett felborulni, magasabb értékeket mértem mint előtte. Lehet, hogy csak véletlen egybeesés. Most két napja nem szedem, és kezd visszaállni a cukrom.
Megnézem az általatok ajánlott vitaminokat!

Anita