Vérnyomás

KérdésekVérnyomás
Zsuzsanna Német kérdezte ennyi ideje: 11 év

 Tapasztalta valaki közületek aki nyugtatót szed hogy leviszi a vérnyomást:? pl-a Rivotril napi 3x fél? Nekem alacsonyabb sajnos……

4 Válasz
Szabó Eszter answered 11 év ago

Kedves Zsuzsa!

Teljesen logikus, hogy ha a stressz megemeli a vérnyomást, akkor a nyugtató leviszi. Ezért is hívják a magas vérnyomás-betegséget többek között stresszbetegségnek is. HA ez nálad így működik, és szedsz vérnyomáscsökkentőt is, konzultálj az orvosoddal, hogy mi a teendő, ha nagyon lemegy a vérnyomásod.

Sára Biró answered 11 év ago

Zsuzsika Eszternek igaza van,megerősít abban,amit én is mondtam:-) Tehát mindenképpen fordulj orvoshoz,mert ha túl alacsony a vérnyomás az sem jó (annyi fajta vérnyomáscsökkentő szert szedsz,az orvos megmondja melyiket hagyd ki).

Zsuzsanna Német answered 11 év ago

Köszönöm szépen a választ Esztike és Sárika!! Hát igen én igy vettem észre ,persze jelentkezem is orvosomnál!!Igyekszem mielőbb!

Farkasinszkiné Kati answered 11 év ago

Zsuzsika én is Rivotrilt szedek és vérnyomás csökkentőt is két fajtát. Az utóbbi időben 90/60-as vérnyomás
értékeim voltak, de amikor a vérnyomáscsökkentő tablettát csökkentették, el kezdett ingadozni és
sokszor igen magas is lett. Most a rivotrilt cserélte le a pszichiáter egy másik stressz oldóra, két napja azt
szedem, kíváncsi leszek, beáll-e újból a vérnyomásom és jó lesz az új stresszoldó.