Szoktatok gyogyszert szüneteltetni?

KérdésekSzoktatok gyogyszert szüneteltetni?
katalin kérdezte ennyi ideje: 9 év

Én most ugy gondoltam mivel sok gyogyszert szedek a neuropátiás gyogyszert egy hétig szüneteltetem hadd tisztuljon a szervezetem.Mire vége lett a hétnek olyan fájdalom volt a lábamba éjjel nem tudtam hova tegyem.Hát nem lehet.

7 Válasz
Zsuzsanna Német answered 9 év ago

Soha nem mernék egyetlen gyógyszeremet sem szüneteltetni,egyszer fordult elő egyik orvosom tanácsolta hogy párat szüneteltessek annyira rosszul lettem hogy ügyeletre kellett vigyenek ,ott aztán tanácsolták hogy újra "szigorúan" szedni kell!!

sarok answered 9 év ago

 Igen szoktam szünetet tartani,de csak azzal a gyogyszerrel amit az orvos javasol.Saját szakálamra nem merek szünetet tartani,mert utánna még rosszabb.Amit folyamatosan szedni kell azt nem szabad!!!

Judit Kraseczki answered 9 év ago

Szüneteltetni????? …. furcsa kérdés… és bár szakmabeli vagyok, de nem diabetológus, nem kardiológus, eszembe sem jutna, hogy saját szakállamra változtassak a gyógyszerek adagolásán és senkinek nem ajánlom!!

Mária Miklós answered 9 év ago

Üdvözletem.

Ez a kérdés nekem pont jókor jött Sárikám.  Mondtam már korábban,hogy iszonyatosan fáj a lábom….először a jobb lábam, most már a bal is.  Elmentem orvoshoz, megvizsgált -Ő mélyvénás trombózis ra gondolt-   de nem az.  Szerinte.   Azt mondta, hogy ebben az iszonyatos hőségben, a vérnyomás csökkentő tabletta lehet a "bűnös".  Kb. 10 éve szedem egy másik kettővel, azt tanácsolta  hogy ezt ne vegyem be, szüneteltessem. Én szót fogadtam azóta nem veszem be.   Továbbra is fáj a lábam -kicsit sántítok- fájdalomküszöbön már sajnos alacsonyabb……borzasztó fizikai fájdalom.  Jegeltem …borogattam..fásliztam………  már el vagyok keseredve, kettesével szedem a fájdalomcsillapítót.
Ma is iszonyatos  hőség lesz és nekem sírni volna kedvem…elfáradtam.

Elnézést ha szomorúbb vagyok…..  VIGYÁZZATOK MAGATOKRA.  LEGYEN KELLEMES HÉTVÉGÉD 🙂

Sára Biró answered 9 év ago

 Szia Marikám! Van olyan vérnyomáscsökkentő gyógyszer ( pl. az Amoldipin, Normodipin, Norvasc….) ami lábdagadást okozhat és a melegben általában kevesebb vérnyomáscsökkentő tabletta kell. Viszont, ha hűvösebbre fordul az idő ellenőriztesd a vérnyomásod,mert lehet kell helyette más hatóanyag tartalmú vérnyomáscsökkentő tabletta.
Próbáld meg  a lábad  vegyél két lavór vizet egyikbe hideg, másikba meleg vizet  és tedd a lábad hideg , majd meleg vízbe .
Amit még kipróbálhatnál az a Detralex ,ami a gyógyszertárban vény nélkül kapható ( igaz drága), és Lioton kenőccsel kenegesd a lábad.
Ami fontos a napi lábtorna.

Mária Miklós answered 9 év ago

Igen….Amlodipint kell most szüneteltetni……Vérnyomásmérőm van…..ellenőrízni tudom.  Én is ezt gondoltam, hogy  más hatóanyagú kellenne, mivel már  10 éve ezt szedem

A hideg vizet már próbáltam, de meleget így váltakozva nem…Ma megcsinálom.   A Detralex tablettát meg fogom venni….hallottam, hogy jó.  Lioton kenőcsöm még van egy kevés, azt is vennem kell. Kentem én azzal is,de    nem éreztem  javulást,   úgy látszik hosszadalmas gyógyulás.

Napi lábtorna  valóban fontos…láttam itt is…-feltetted-  és az nagyon jó.

Köszönöm hálásan…….:)

Zoltánné Bukovszky answered 8 év ago

Szeretném kérdezni, hogy a Thiogamma oral 600 mg filmtablettát évek óta 1 kapszulát szedek, így nem fáj a : lábam. Hány évig lehet még szedni, esetleg fel emelhetem napi két kapszulára?   Email címem: bukoaliz@gmail.com      Köszönöm