Szója tejet használja valaki?

KérdésekSzója tejet használja valaki?
Julcsi kérdezte ennyi ideje: 11 év

Múlt héten vettem és megpróbáltam! Hát! 5.4 volt a cukrom és 1/2 dl ittam belőle na lett tőle 8,4. Ma spenótot főztem vele, azzal ugyanígy jártam. De muszáj valamilyen tejterméket fogyasztanom mert arról én leszokni nem tudok.

6 Válasz
Best Answer
Sára Biró answered 11 év ago

 Emlékszem már többször is mondtad,hogy milyen vércukor emelkedést csinál nálad a tej.
Ti mit tapasztaltatok ezzel kapcsolatosan?

Nanita answered 11 év ago

Én a gyermekeim tehéntej fehérje allergiájuk miatt rizstejjel főzők mindent. A rizstejnél én személy szerint   nem tapasztaltam vércukor emelkedést. Másnál nem tudom hogyan hatna. Szójatejet nem használunk, mert a fiam szójafehérje allergiás a tej mellett és egyébként is nagyon de nagyon allergizáló és ártalmas a szója.

Pityu answered 11 év ago

Amikor beteg lettem reggelire tejet ittam,  /heti egy két alkalommal/ gyerekkorom óta rendszeresen ittam tejet. Kb. 40 éves koromig falun laktunk és frissen és habosan is megittam a tejett. Most már tudom, hogy öbbet ittam, mint szabadott volna. A szója tejet is kóstoltam (egy alerg. ismerősöm csak azt fogyasztott) nem tartom jónak sem tartalmi sem "élvezeti" szempontból. Méréseredmény: reggelire 1 liter tej, mérés 1,5-2 óra múlva: 8,4! Hát ezt nem fogom megismételni…

Sára Biró answered 11 év ago

Tejtermék például a túró,az egy kis eperrel megbolondítva már desszert is:-)  Elárulom,sem rizs,sem szójatejet nem ittam még!

Klári answered 11 év ago

Sziasztok!

Semmi szín alatt nem ajánlom a szója tejital napi fogyasztását!!!

Hetente 1-2 alkalommal szabad, gyermekeknek semmi esetre sem!

Ettől szásszor jobb a zab ital .

A rizs tejital is jó, csak  a rizs íze miatt a főzésnél nem igazán jó.

A tények, hogy a szója – Isoflavone nagy mennyiségű fogyasztása egyértelműen toxikus hatást vált ki a hasnyálmirigyre, nagyon nagy gondok okozója lehet. ezt a kijelentést Dr. Larrian Gillespie is megerősítheti. Mint a The Menopause Diet könyv szerzője, a tudományos empirizmus nevében elhatározta, hogy saját szója – kísérleteket fog folytatni – és ráadásul saját magán. Megállapította, hogy pontosan abba a célcsoportba tartozik, akiknek javasolják a szója – Isoflavone fogyasztását. Azaz a változó korban tarozó nőkhöz, akiknél, enyhe, kezdődő hasnyálmirigy működés csökkenést állapítottak meg.

Ajánlom figyelmetekbe:

http://egeszseghazugsagso.freewb.hu/szoja

Minden szava igaz!!!!!!!!!!!

Számos növény tartalmaz még hormonszerü anyagokat a szóján kívül is, mint pl a lenmag, amely újra kezd divatba jönni, vagy a borsmenta is. Tudott dolog hogy ezek gyógyítólag hatnak. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy ha a kelleténél többet fogyasztanánk avagy gyakrabban, akkor nem szolgálnák az egészségünket. A hangsúly tehát a mennyiségen és a gyakoriságon van. Erjesztve és mértékkel fogyasztva, a szójaételek is egészségesek. (A kínaiak se eszik a szóját szójával és csak erjesztett ételként fogyasztják. A mérték: hetente egy, legföljebb két alkalomnál nem többször és mindig egyéb étkek mellett, vagy azok részeként kevesebb mint 20-30%-ban. Ezt azomban nem könnyü betartani annak aki mindent az üzletekben vásárol, tekintve hogy az élelmiszergyártók szinte mindenbe beleteszik. )
Érdemes viszont az étrendünkbe iktatni napi egy evőkanálnyi jóminőségü hidegensajtolt szójaolajat. A szójaolaj előnyös, többek között pl azért mert rengeteg lecitint tartalmaz.

Julcsi answered 11 év ago

Igazából én csak a kávémba teszek belőle napi 1 evőkanálnyi mennyiség, a legtöbb amit eddig ittam belőle. Semmi féle szójás terméket nem szeretek, mert én nagyon rossz ízűnek tartom.