Szivárgó inzulin ampulla

KérdésekSzivárgó inzulin ampulla
Lamár Krisztián kérdezte ennyi ideje: 12 év

Korábban már valaki felvetette a szivárgó vagy törött inzulin ampulla kérdését, de nem találtam meg, hogy hol volt ez, ezért nyitok új kérdést. Az történt, hogy egy előző nap megkezdett Lantus Solostar eldobható tollnál ma megcsapta az orromat az inzulin tartósítószerének jellegzetes szaga, de ez sokkal erősebb volt, mint ami a normál levgőmentesítés során érezhető. Jobban megnéztem, és szivárog belőle az inzulin. Külsérelmi nyomot nem látok, nem ejtettem le, szóval semmi magyarázat rá. Holnap felhívom a Sanofi-Aventis diabétesz tanácsadóját, hogy mi a teendő. Ugyanis teljes áron egy Lantus előretöltött toll több mint 3eFt-ba kerül. Ezt szó nélkül kifizetném, ha a hibáért én lennék a felelős, de itt egy frissen elkezdett gyakorlatilag vadonat új tollról van szó.

104 Válasz
Sára Biró answered 12 év ago

 Bent ampulla van,csak kívül gyengébb műanyag,nem olyan mint egy beadó toll. Bocsi,nem írtam pontosan. Ezt a nörsz is kihangsúlyozta,hogy belül ugyanolyan ampulla van!

Nanita answered 12 év ago

Segítsetek!!!!
Egy dobozon belül már a 3-ik ampullám szivárog. Ha holnap reggel visszaviszem, kicserélik??? AZ utolsó ampullát tettem be a tollba, az összes tartalékot felhasználtam amik mind szivárogtak.!!!! Hova és kihez forduljak???

Sára Biró answered 12 év ago

 Anita! Ne izgulj,menj be a gyógyszertárba és vidd be. Hívd fel a diabetológiát és ők felhívják a területi Sanofis képviselőt biztosan kisegítenek!

Nanita answered 12 év ago

Sára és mi a menete? Leadom a patikában, ott kapok erről valami papírt amivel fel kell hívnom a Sanofist? Vagy a patikában kicserélik és ők küldik tovább? Addig 1 db inzulinnal leszek itthon? Vagy hogy működik ez ilyenkor?

Sára Biró answered 12 év ago

 Ilyennel még nem találkoztam,de első lépésként a gyógyszertárat kell megkérni,hogy küldjék vissza a gyártónak. Ha nem megy a diabetológiát hívd fel és kérd meg őket,hogy segítsenek ki. Én a területi Sanofis képviselőnek szólnék és biztosan  ők is megteszik. Érdekes mostanában elég sok gyári hiba van!!

Lamár Krisztián answered 12 év ago

Anita, amikor én leadtam a gyógyszertárban a hibás tollat, akkor az volt az első kérdésük, hogy van-e elég inzulinom. Egyértelműen jelezték, hogy adtak volna csereadagot, ha ilyen bajban lettem volna. Szerencsére én a havi adag elején vagyok. Javaslom Tőlem csak egy papírt kértek, amelyben leírom a hibát. Nem kell túlbonyolítani. Én etzt írtam:

Tisztelt Gyógyszertár!

Kérem a mellékelt Lantus SoloStar előre töltött inzulin adagoló toll meghibásodásának kivizsgálását és cseréjét, mert szivárog belőle az inzulin.

Köszönettel:

név
cím
telefonszám

Nanita answered 12 év ago

Köszönöm szépen gyors válaszaitokat.
Most rohanok a patikába,majd megírom, hogy mit sikerült intéznem. Még jó hogy volt tartalék inzulinom csak hát most, hogy 3 ampulla rossz volt, oda a tartalékom.
Leírom a sorozatszámát az inzulinnak, hátha valaki használja. Ha igen, akkor sűrűn nézegesse az adagoló tű tartályát.
Lantus 3 ml-s sorozatszám 1F180A ( lejárat 2014.03.hó).

Köszönöm még egyszer.

Nanita answered 12 év ago

Tanúságként leírom:
Elmentem a lakóhelyem patikájába. Ott közölték, hogy nagyon sajnálják, de mivel valószínűsítik nem náluk váltottam ki, nem tudnak segíteni.
Ugyanis a háziorvosom és a diab szakorvosom másik városban van, így van amikor annak a városnak a kettő patikájában van amikor itt nálunk váltom ki a recepteket.
Felhívom a Sanofit, elmesélem, hogy  ugyanabból a dobozból 3 ampullám szivárog, az összes tartalékot feléltem ezáltal, 1 db inzulinnal vagyok jelenleg. Közölte a hölgy, hogy nem tud segíteni rajtam. Próbáljam meg visszavinni oda az inzulint – ha nem emlékszem, hogy melyikben váltottam ki, akkor járjam végig az összeset- és hátha átveszik és kicserélik. De még az sem biztos, hogy ott ahol átvettem vissza is veszik és adnak helyette másikat, mert  hát üzleti világ van és ez a patikának veszteség lenne. Ha nem boldogulok akkor keressem fel a háziorvost akár rendelési időn kívül is mert vészhelyzet van. Reménytelen a helyzetem, de azért azt hozzátette, hogy De a beteg inzulin nélkül nem maradhat.

Na most eldurrant az agyam!!! Hogy lehet az, ha gyártási hiba van, hogy a gyártó nem segít, nem lehet kicserélni akármelyik patikában vészhelyzet esetén és még az sem biztos, ha felutazok a másik városba és megtalálom azt a patikát amelyikben kiadták, hogy kicserélik! Milyen ország ez? De a lényeg, hogy inzulin nélkül ne maradjak!!! Nem csodálkozom azon, hogy egyre több ismerősöm hagyja el ezt az országot.

Sára Biró answered 12 év ago

 Teljesen ledöbbentem. Legközelebb,ha jön a Sanofis képviselő mindenképpen beszámolok az esetről.
A gyártónak kell kicserélni a hibás patront és nem a gyógyszertárnak megfizetni,ez egyértelmű. Az eljárás felháborító!

Lamár Krisztián answered 12 év ago

Új fejlemény van: megkaptam a cserepatront. Az itteni bejyegzések tanúsága szerint három hét után. Mondtam a patikában, hogy már javában a tartalékot használom, amit még a rendelőben kaptam ingyen. Ismét azt mondták, hogyha elfogyott volna az inzulinom, akkor ők adtak volna egy patront addig, amíg nem remdeződik a kérdés. Elgedett vagyok az eredménnyel.