Mitől van a remegés ha közlekednem kell?

KérdésekMitől van a remegés ha közlekednem kell?
Anonymus kérdezte ennyi ideje: 12 év

 Nekem olyan problémám van már több mint egy éve,hogyha az utcán kell közlekednem,vagy akár otthon is előfordul velem ,hogy rám jön a remegés .Főleg a lábaim remegnek be,de már biciklizésnél is éreztem ahogy közlekedem ,hogy szinte szorítom a kormányt.Annyira remeg még a kezem is,hogy alig bírom magam tartani.Attól félek elesek. Szoktam jobbra húzni is,de most már ott tartok hogy menni is alig merek .Elnehezül a fejem is.Úgy érzem nem tudom magam tartani. Voltam ideggyógyásznál is,ott minden rendben volt.Elkűldött belsőfül MRvizsgálatra az is Jó volt.Ki írta a Sertalin-Sandost és a frontint ,már 1 éve szedem.de most még rosszabbul vagyok mint régen. Egyszerűen nemtudom hova fordúljak.Régen volt pajzsmirigy túltengésem ami most jo a TSH 1,02 Nem tudom hogy a Methotirint kellene-e Szednem,hogy az érték ilyen.Ha valaki egyszer szedte kell-e mindig szedni? Nem-e lehet,hogy az is közre játszik?Most nézettem meg a cukor értéket,mert éreztem,hogy furcsa a szemem az is most este 6,8 volt. Kérek tanácsot hogy hogy kezeljem ezt a rosszullétet? Elfelejtettem leírni ,hogyha valakivel elmegyek valahova,és véletlenűl eg ydarabig egyedűlhagy attol félek elesek.

11 Válasz
mimi xd answered 12 év ago

 Szia. Nekem is volt a tavaly decemberben pánik rosszullétem,nem mertem üzletbe menni mert
fulladtam ,minden bajom volt. Először a vércukorra gyanakodtunk,de az rendben volt. Nekem az Eszter itt az oldalon sokat segített,meg a Zsuzsanna is sokat írt hasonló tünetről. Lehet hogy pszichés eredetű a panasz. Nekem a napfény,a meleg sokat segített. És én sem mentem egyedül sehova,de már két alkalommal vásároltam és nem volt probléma. Én csak a szorongásra szedtem frontint. Az jó,ha nem egyedül mész,de mindenképpen sétáljál sokat a levegőn és például told a biciklit csak ha biztosnak érzed akkor üljél fel. Remegéskor mindig mérsz cukrot? Most este írtad,hogy 6,8 volt,de akkor mennyi volt? Inzulinos vagy. Én 4x adok inzulint.

Szabó Eszter answered 12 év ago

Kedves Anonymus!
A leírt tünetek alapján sok testi betegség is felmerül a pánikbetegségen kívül. Érdemes lenne egy teljes kivizsgálást kérni, és ha ott minden negatív, akkor valószínű, hogy a háttérben pszichés okok állhatnak. Érdemes lenne egy vércukorprofilt vagy terheléses vizsgálatot is elvégezni.
Ha a szedett gyógyszerkombináció nem használt, akkor vissza kell menni a kezelőorvoshoz, hogy más fajta gyógyszert adjon. Sokféle hatóanyag létezik, meg kell találni, hogy kinek melyik a leghatékonyabb. Ezek inkább pánikjellegű tünetek, nem érzik el a pánikbetegség szintjét. Persze ez nem jelenti azt, hogy nagyon ijesztő, és nem tud az ember vele mit kezdeni.
Ami segíthet eldönteni, hogy lehet-e lelki ok a háttérben (de ez sem tuti biztos tipp), az az, hogy gondolja végig, hogy a panaszok kezdetekor volt-e valami olyan történés, ami nagyon megviselte (ez lehet gyerek vagy unoka születése is, de negatív élmény is).
Remélem, tudtam segíteni, és jó lenne tudni, hogy mi lett a vizsgálatok vége. 🙂

mimi xd answered 12 év ago

Kedves Eszter mindig örömmel olvasom a soraid (természetesen mindenkiét),nekem sokat segít a véleményed.

katalin answered 12 év ago

Én rám is jönnek rosszullétek a munkahelyemen szédülés remegés és mikor érzem hogy nem vagyok jol még idegesebb leszek.Otthon talán soha nincs ilyen bajom.

katalin answered 12 év ago

Egy darabig nem volt semmi problémám éjjel ugy egy fél éve.Most tegnap éjjel megint elöjött hogy mikor megébredek rám jön a remegés ettöl beidegesedek akkor a vérnyomásom is magasabb lesz de ha beveszem a xanaxot egy idö után megszünik.Én laikus ugy gondolom kimerültségtöl lehet de kiváncsi lennék a véle ményetekre.

Sára Biró answered 12 év ago

 Sziasztok!
Kati ,természetesen lehet kimerültségtől ,azért mérjél olyankor vércukrot,nehogy azért legyen remegésed,hogy leesik a vércukrod éjjel!

katalin answered 12 év ago

A vércukrom 8 volt éjjel 2 kor amikor rosszul voltam és máskor is jo volt amikor ez elöfordult.Inkább arra gyanakszom hogy hétvégén probálom kihagyni és lehet ez se jo.ja a xanaxot

Szabó Eszter answered 12 év ago

Kedves Katalin!
Sajnos a panaszai alapján nem hagyhatja el a Xanaxot, esetleg csak csökkentheti az adagot. A vérnyomása megemelkedhet attól is, hogy ideges lesz. A leírt tünetek alapján valószínűleg stressz és kimerültség IS állhat a háttérben, de először mindig ki kell zárni a testi betegségeket.

Szabó Eszter answered 12 év ago

Mim, köszönöm. 🙂

katalin answered 12 év ago

KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT SOKAT SEGITENEK ÉS TUDOM HOGY NEM KELLENE EGYSZERRE MEGIJEDNI EGY KIS ROSSZULLÉTTÖL HANEM HIGGADTAN ÉS POZITIVAN HOZZÁÁLNI CSAK NEM MINDIG SIKERÜL.