Mi a véleményetek a rendszeres mozgást,vagy a “diétát “könnyebb betartani egy cukorbetegnek?

KérdésekMi a véleményetek a rendszeres mozgást,vagy a “diétát “könnyebb betartani egy cukorbetegnek?
Sára Biró kérdezte ennyi ideje: 11 év
12 Válasz
Ilona50 answered 11 év ago

 Véleményem szerint a mozgást nehezebb,vagyis azt hogy rendszeres legyen.

Marika answered 11 év ago

Szerintem a rendszeres mozgást könnyebb betartani ,mert az embernek van egy élet ritmusa , dolgozik a kertben ,kerékpárral elmegy bevásárolni ,jön – megy tesz- vesz (én legalább is ) nagyon sokat  ,mert már néha elfelejtem , hogy hova is indultam és vissza kell menni a kiindulási pontra.Három másodpercnél többet nem igazán tudok ülni a fenekemen , vagy ha igen akkor már valami baj van !

Farkasinszkiné Kati answered 11 év ago

Véleményem szerint a rendszeres testmozgást nehezebb betartani. A házi munka és a kerti munka
is testmozgás, se az nem ugyanazt jelenti, sőt ha nehezebb fizikai munkát végez valaki, akkor nagyon
ügyelni kell az étkezésre is, mert a nagyobb terhelés csökkenti a vércukorszintet. A rendszeres testmozgás
a séta, a kerékpározás, vagy kocogás, amire szükségünk van. Ezt nehezebb betartani, mert most
fáradt vagyok, nincs kedvem stb. Ma este is ezen kaptunk össze a párommal, mert nem akartam menni
a szokásos esti sétára, de végül is megtettük a szokásos körutat, és utána a cukorértékem 6.2 volt.

Mária Balázs answered 11 év ago

 Egyetértek a Katival,nekem is  a mozgást nehezebb de próbálok naponta kerékpározni,ha rossz idő van a szobakerékpárt használom és ez utóbbit pedig sokszor elfelejtem. Egy jó  nyári kerti munka,ami folyamatos az lehet viszont rendszeres mozgás és a hangulatra is kitűnő.

Zsuzsanna Német answered 11 év ago

 Egyértelmű a rendxeres mozgást nehezebb betartani!! Nemhiába mondják h a mozgás fontos ez igy is van, 3-évvel ezelőtt amikor végigbicikliztem még Kistölgyfáig is nem voltak gondjaim (persze a pajzsmirigyen  kivül),amikor bejött" divatba" a kényelem bicikli anno ,akkor mi vettünk  és jól ki is használtam évekig!!Ugye most legkönnyebb beülni az autóba (ezt magamról irtam)!!

Sára Biró answered 10 év ago

 Szerintetek?

Marika answered 10 év ago

Szerintem a mozgást könnyebb betartani főleg azoknak akik kertes házban laknak .Minden napra találok valamit amit meg kell csinálni és a fizikai aktivitás nagyon jól csökkenti a vércukor értéket . A másik dolog , hogy a kertben mindig van valamilyen éppen érésben levő gyümölcs ami " csábít " hogy együnk belőle . Pl sárgarépát jól megmosva elropogtatom , ott a bokor ribizli , málna meggy csipegetem . Amikor azt gondolom , hogy végeztem lehet a munkát kezdeni elölről , a kerékpározás az mindennapos nálam , igaz , hogy nem megyek messzire de tekerek én az elektromos biciklit csak csendes halálnak hívom .

Nanita answered 10 év ago

Szerintem a rendszeres mozgást-tornát nehezebb betartania a betegnek, főleg azoknak akik a napi 8 órát vagy még annál is többet dolgoznak. A diéta nekem könnyebb.

Zsuzsanna Német answered 10 év ago

 Télen szerintem a mozgást is és a diétát is nehezebb betartani,mivel rövidülnek a napok, és ugye hosszúak az esték!!Persze mindenre lehet megoldás!!Ki hogy birkózik meg ezzel?

Nanita answered 10 év ago

Télen valóban kevesebb lehetőség van a mozgásra, ritkábbak a séták. Ettől függetlenül a napi tornámat amit bent is és kint is lehet végezni, nem hagyom ki. 🙂