Melyek a cukorbetegek számára kifejezetten ajánlott sportolási formák?

KérdésekMelyek a cukorbetegek számára kifejezetten ajánlott sportolási formák?
matildxd kérdezte ennyi ideje: 11 év
3 Válasz
Best Answer
Tri-Ton answered 11 év ago

Valahogy ez is úgy van mint a minőségi bor egyik mérőfoka. Az ,,évjárat,, sokat meghatároz. A hirtelen nagy energia szükségletű sportok, talán közülünk senkinek sem ajánlhatók. Ennek ellenére van akinek időnként egyszerűen elviseli a szervezete, de valószínű, hogy egy kicsit bebilleg tőle a cukor. Legjobbnak a rendszeresen végzett nem túl megterhelőt tudom javasolni, hogy kinek mit, azt érzés szerint mindenki maga döntse el.  Az egyszerű esti sétától a kerékpározáson, lovagláson keresztül egészen a futásig, vagy a konditeremig mehet bármi. Lényeg a fokozatosság, valamint a folyamatos kontroll. Hisz nem csak a bevitt kalóiával kell számolnunk, hanem a kivettel is.  No meg a cukorral is, ami ugyanúgy jobban kijön a sporttal, és muszály pótolni. 

Krisztina Kiss answered 11 év ago

SZERINTEM A SÉTA A KERÉKPÁROZÁS MINDENKI SZÁMÁRA AJÁLATOS . ABBOL BAJ NEM LEHET ÉS RÁADÁSUL JÓT TESZ A KERINGÉSNEK IS. PERSZE NEM A LEG NAGYOBB MELEGBEN  KELL.

Farkasinszkiné Kati answered 11 év ago

Az én korosztályomnak, aki már inkább az idősebbik korosztály a séta, kerékpározás, úszás a leginkább
ajánlott testmozgás. napi 30 – 60 perc.A rendszeres testmozgás – saját tapasztalat- kevesebb inzulin
bevitelt eredményez.Az esti órákban, mikor már kicsit lehűlt a levegő nagyon jót tesz a séta.Nálam
ez napi 3 km-t jelent.