Lesik a cukrom mi az oka vajon?

KérdésekLesik a cukrom mi az oka vajon?
nika0422 kérdezte ennyi ideje: 12 év

kb heti 2-3 alkalommal általában délután le esik a cukrom vajon mit tehetek hogy ne forduljon elő

4 Válasz
Best Answer
Tri-Ton answered 12 év ago

 Lehet, hogy nincs igazam, legfeljebb Sárika majd javít ! Én úgy gondolom, hogy az előírt CH mennyiséget mindenképpen be kell vinnünk. Ha kicsit több az nem okoz fizikai tünetet, de ha kevesebb az már igen. Kevesebb lehet akkor is, ha bevittük a szükséges mennyiséget, de ebéd után több a mozgásunk, mint a nap bármely más szakában. Ezért a többletfelhasználás miatt némi VC. hiány alakulhat ki.

Sára Biró answered 12 év ago

 Nagyjából Tri-Tonnak igaza van!
Meg kell figyelni,hogy mindig ugyanabban az időben csökken-e le?! 
Uzsonnára kb 15 óra körül mit fogyasztasz,illetve eszel-e uzsonnát?
Mivel korábban írtad,hogy fogyni szeretnél,azért inkább a déli inzulin adagból kellene 1-2 egységet visszavenni! Ha nincs mozgás pl.tévét nézel,olvasol olyankor a beállított inzulin adagot add!
Nagyon fontod a hypok csökkentése,mert a gyakori vércukorcsökkenés az agyban oxigén hiányos állapotot csinál (írtad korábban volt stroke is). Igaz még fiatal vagy,de főleg idősebb korban a gyakori hypoglikémia agylágyuláshoz is vezethet!

Tri-Ton answered 12 év ago

 Még egy ötlet ami nálam igaz, Nálad nem biztos, csak lehet. Az ebéd egy előre megfontolt és cukor, valamint kalória szempontjából is tervezett étkezés ( hála a feleségemnek ) , amit az asztalra kapok tányérban az biztosan a jó mennyiség.  Viszont a reggeli és a vacsora az ,,mi van a hűtőben ami ízlik, csak kevesebb mennyiségben,, az  az én választásom. Így előfordulhat, hogy reggelinél és vacsoránál némileg több a cukor bevitel a kelleténél, míg az ebéd biztosan az előírt mérték. Ha nem figyel az ember a délutáni mozgással kivitt cukor értékre több lehet, ezért előfordulhat némi hiány, míg reggel és este egy kis VC. plusz mutatkozik, ezért nem is lesz hiány. Lehet, hogy ez rád nézve nem igaz, de ha a kérdést magamnak kellene feltennem ez lenne az egyik válasz.

pityu72 answered 12 év ago

 Nekem is volt korábban hypom,most amióta a másik inzulint adom ritkábban fordul elő! Igaz mindig megtervezem a mozgást,ha véletlen plusz mozgás jönne be akkor fogyasztok valamilyen szénhidrátot!