Egy hónap alatt hány kg testsúlycsökkenés az ideális?

KérdésekEgy hónap alatt hány kg testsúlycsökkenés az ideális?
kezdocukor kérdezte ennyi ideje: 12 év
7 Válasz
Best Answer
Sára Biró answered 12 év ago

 A cukorbetegek kb. 80%-ának testsúlyfeleslege van,ezért a legfontosabb teendő a testsúly csökkentése!
Az ideális fogyás mértéke havi 0,5-2 kg. Ezt úgy lehet megvalósítani,hogy a szervezet energiaigényéhez képest 500-600 kcal-val kevesebbet eszünk!

Zsóka answered 12 év ago

Hetente a 1/2 max 1 kg fogyás az ideális.

Violetta Varga answered 12 év ago

 Orvosi tapasztalat, hogy a testsúly 5-10 százalékos (!) csökkenése jelentősen mérsékli az elhízással járó olyan bajok kockázatát, mint a cukorbetegség, a rák és a szívbetegség. Ez jó hír, mert valószínűleg sokkal kisebb testsúlycsökkentésről van szó, mint amennyivel általában számolunk. Ha sikerül hosszú távon megtartanunk a csökkentett testsúlyunkat, akkor életünk meghosszabbításához is hozzájárultunk. A többletsúly leadására nem létezik egyetlen, mindenki számára közös varázsmegoldás. Az eredményes testsúlycsökkentéshez és testsúlymegtartáshoz sok apró lépést kell megtenni. Ezek a lépések érintik az étkezési szokásokat, a mozgást, az életmódot. Orvosi javaslatra igénybe vehetünk gyógyszeres segítséget, amely sikeresebbé teszi a testsúlycsökkenést és segít a csökkentett súly fenntartásában is. A gyógyszerszedés további előnye, hogy ideje alatt könnyebben elsajátítható az egészséges életforma.

Violetta Varga answered 12 év ago

 Pillanatok alatt nem lehet lefogyni: legyen türelemmel, mert a fogyásnak időben arányosan kell bekövetkeznie, hogy elkerülhesse a fáradtság érzetét, a megvonással járó gondokat és a fogyókúra feladását. Így ésszerűen 1 hónapra maximum  3 kg fogyást irányozhat elő (kb. heti ½ kg is jó). Ez egy átlag, ami az egyéntől és a kitartásától függően változhat

Violetta Varga answered 12 év ago

 

  • A csökkent súly stabilizálása érdekében a leadott kilók visszaszerzésének megelőzésére meg kell őrizni az újonnan kialakított étkezési szokásokat, még ha nem is beszélünk többé diétáról.
  • A diétás kezelés sikere az Ön eltökéltségétől, akaratától függ
  • A fogyást lehetőség szerint úgy kell elérni, hogy kínos éhségérzés közérzetét ne zavarja. Ezért olyan ételeket kell fogyasztania, melyek hamar keltik a jóllakottság érzését, de nem hizlalnak. Ilyenek elsősorban a főzelékek, saláták, gyümölcsök, sovány húsok, főtt tojás. Nem célszerű az ékezések számának csökkentése, napi 3-5, de tápértékében szegény étkezéssekkel kitűnő eredmény érhető el
  • Kerülni kell a sok szénhidrátot tartalmazó élelmiszereket, tilos a cukor, csokoládé, de a kenyér, liszt, burgonya, rizs, főtt tészta, galuska, sütemények is jelentősen csökkentve fogyasztandók. Zsiradékokra különösen kell figyelnie, egyáltalán nem ajánlottak a szalonna, zsíros hús, zsírban sült ételek (pl. rántott hús), a „magyaros koszt”
  • Fehérjét bőven fogyaszthat, pl. javasolt a sovány hús, sovány sonka, párizsi, virsli, főtt vagy lágy tojás, tehéntúró, nem zsíros sajt
  • Fűszerezés tetszés szerint történhet, kivéve a sót, mivel a sós étkezés után a szervezet vizet köt meg, s a vízvisszatartásra az elhízottak hajlamosak.
  • Tehát négy szempont: étrend, mozgás, életmód, testsúlycsökkentő gyógyszer
katalin answered 12 év ago

ÉN MÁR TÖBSZÖR IS FOGYOZTAM DE JOBB HA CSAK KEVESET FOGYUNK ÉS MINDENKÉPP ESTE NE EGYÜNK AZ BIZTOS RECEPT

kezdocukor answered 12 év ago

 Köszönöm a sok értékes tanácsot!