Egészséges életmód

KérdésekEgészséges életmód
Zsuzsanna Német kérdezte ennyi ideje: 12 év

 A több betegségre szedett gyógyxerek,gyengithetik -e az immunrendxerünket,okozhatnak -e fáradságot??

4 Válasz
Sára Biró answered 12 év ago

 Sajnos a sok gyógyszer szedése gyengíti az immunrendszert!Nagyon fontos,hogy időnként rákérdezzünk az orvosnál meddig kell szedni a gyógyszert! Természetesen a vércukorcsökkentő gyógyszert,vagy inzulint,vérnyomáscsökkentőket mindenképpen szedni kell! De,ha ezek közül valamelyik  panaszt okoz le lehet cserélni más hatóanyagú gyógyszerre!
A túl sok gyógyszer szedés bizony okozhat fáradtságot,vagy a vérképben csinálhat elváltozást ,ami szintén fáradtság tünetekkel jár,vagy bizonyos anyagcsere zavarra (koleszterin) szedett gyógyszerek az  izmokban okozhatnak feszítő érzést! Az a jó ,ha a gyógyszerek nevét,ha orvoshoz megyünk mindig egy kis cetlin visszük magunkkal,hogy az orvos láthassa milyen gyógyszereket szedünk!

mimi xd answered 12 év ago

 Minél több gyógyszert szedünk annál jobban gyengül az immunrendszer. sajnos egy cukorbetegnek  idővel elég sok gyógyszert kell szednie,ami legyengitheti bizony az immunrendszert. Én időnként meg is kérdezem az orvosom,hogy muszáj-e mind szedni? Volt olyan amikor azt mondta 1-2 gyógyszert elhagyhatok! Érdemes megkérdezni! 

kezdocukor answered 12 év ago

 A sok gyógyszer egy idő utan fáradtságérzést csinál,főleg ha valamilyen nyugtatót is szed az ember. A sok vérnyomáscsökkentő is tud okozni panaszt ,nekem például olyan köhögést csinált,aztán tényleg fáradt voltam. Biztos,hogy legyengíti az immunrendszert!

etelka1964 answered 12 év ago

 Az  tapasztalat,hogy a magyarok több gyógyszert szednek,mindenfele ezt olvasni és hallani! Ez elgondolkoztató,hogy miért van így! Biztos,hogy a sok gyógyszer csökkenti az immunrendszer !