Diabetes!!

KérdésekDiabetes!!
Zsuzsanna Német kérdezte ennyi ideje: 9 év

Hogyan sportoljon egy cukorbeteg?

5 Válasz
Sára Biró answered 9 év ago

 A legalapvetőbb mozgásforma a sétálás, gyaloglás . Ez mindenki számára magvalósítható. Fokozatosan növelhető a gyakorisága,  a mozgás intenzitása. Kezdetben legalább heti 3x-or közepes intenzitású alkalmanként 15-20 percig tartó mozgás javasolt-később fokozatosan 5-7 alkalomra és 25-40 percre bővíthető- a nap folyamán mindig találjunk lehetőséget valamilyen plusz mozgástevékenységre, már egy megállóhelynyi gyaloglás, néhány emeletnyi lépcsőzés is pozitívan hat a fizikai aktivitásunkra  Egy gyaloglás, kerékpározás szintén könnyen megvalósítható mozgás .A nagyobb lélegzetű testmozgást azonban minden esetben előre meg kell  tervezni , és  szakember segítségét kérni!

Sára Biró answered 9 év ago

 Zsuzsa úgy tudom,hogy te is rendszeresen mozogsz néhány hete. Mesélnél erről?
Többiek milyen mozgásformát végeztek?

Sára Biró answered 9 év ago

 http://blog.keva.hu/?p=1534

Zsuzsanna Német answered 9 év ago

Hát igen ez igy igaz Sárika 4.-hete lesz pénteken hogy kitartóan tornázom !!A tornám a következőből áll,karkörzés mindkét karommal már 50 szer,aztán mindkét lábammal 40 szer !!Nagyon elhatároztam most és ki nem hagynám a tornát ,már egyenesen kitudom nyújtani a térdeimet ,idáig ezt sem tudtam megcsinálni!!Jobban alszom ,könnyebb a mozgásom,nagyon örülök hogy megy szépen !!Ezt a dolgot és a jó tanácsot hogy tornázzak szépen mindig többet egy segitőkész emberséges hölgynek köszönhetem,és büszke vagyok hogy hallgattam a jó tanácsára,és nem fogom cserbe hagyni sem őt sem pedig magam!!! TOVÁBBRA IS TORNÁZOM és remélem meglesz ha lassan is a munkám gyümölcse!!!!Köszönöm és köszönöm!!!!

Sára Biró answered 9 év ago

 Zsuzsám hisz magadnak köszönheted,hogy kitartó vagy és nem adod fel! 🙂