Diabetes…….

KérdésekDiabetes…….
Zsuzsanna Német kérdezte ennyi ideje: 10 év

Mitől válik valaki tablettás cukorbetegből inzulinos cukorbeteggé ??!! Miáltal? Miért?

6 Válasz
Sára Biró answered 10 év ago

 Zsuzsa, ha  tartósan magas vércukor értékek  vannak (1o felett) és a tabletta, életmódbeli  változtatás  mellett a HgbAlC magas,vagy ha egy tablettás beteget műtenek akkor átmenetileg inzulin kezelésre szorul.Érdekes,hogy az utóbbi időben , amióta a modern gyógyszerek megjelentek  egyre később kerül bevezetésre az inzulin kezelés . Természetesen egyéni függő a kezelés,mert ha valakinél megjelenik a retinopathia ( szemszövődmény),vagy érszűkület akkor inzulin kezelés jön szóba. 
Miért rosszak a vércukor értékeid?

Zsuzsanna Német answered 10 év ago

Sárika dehogy magasak a cukraim nem nem,csak azért aggaszt ez a dolog álltalába,igy is sok sok problémám van  nem szeretnék inzulint!!Gyógyszer nem okoz ilyesmit remélem?Sajnos sok gyógyszert szedek:-(

Zsuzsanna Német answered 10 év ago

Most látom hogy nem Diabetest irtam!!

Lamár Krisztián answered 10 év ago

A "kérdés szerkesztése" linkre kell kattintani, így ki tudod javítani a hibát a fejszövegben. A hozzászólásokat viszont már nem lehet utólag szerkeszteni, ott örökre bennmarad a hiba. Egyébként teljesen alaptalan az inzulintól való félelmed.

Zsuzsanna Német answered 10 év ago

Köszönöm Krisztián!!!

Marika answered 10 év ago

Szerintem is alaptalan a félelmed Zsuzsa , mert a gyógyszereknek általában van mellékhatása ,de az inzulin kész hormon amit a szervezeted is termelne , ha jól működne a hasnyálmirigy .  Nagyon nem szeretem a gyógyszereket , csak ha nagyon muszáj akkor szedek gyógyszert és inkább szúrom az inzulint .