Diabetes

KérdésekDiabetes
Zsuzsanna Német kérdezte ennyi ideje: 12 év

 Milyen tüneteket okozhat az ingadozó cukor?

2 Válasz
Sára Biró answered 12 év ago

 Az ingadozó cukorral kapcsolatosan fontos tudni,hogy az illető cukorbeteg inzulinos,illetve olyan vércukorcsökkentő tablettát szed ami hypoglikémiát tud okozni ! Mindenképpen oda kell figyelni a magas vércukor gyorsítja a késői szövődmények kialakulását mind a kis ér (szem,ideg,vese),valamint ha magas
vérnyomás, magas vérzsír is társul gyorsítja a nagy ér szövődményeket (szív-érrendszer),gyakori a szívinfarktus,stroke! Az alacsony cukor is káros tud lenni,mert ilyenkor az agy kevés oxigént kap,és agylágyulások is kialakulhatnak,esetleg szív ritmuszavar főleg idősebb korban veszélyes!
Fontos a lehető legegyenletesebb vércukorszint biztosítása étrenddel,mozgással és gyógyszerrel. Fontos a rendszeres vércukor kontroll és orvosi ellenőrzés!

Lajos Máté answered 12 év ago

 Az ingadozó cukortól lehet látászavar is,ez nagyon rossz tud lenni főleg ha ez ember valahova szeretne menni!