az insulintól annyira meghíztam, hogy közel 50 a BMI-om alig bírok járni, mit lehet tenni?

Kérdésekaz insulintól annyira meghíztam, hogy közel 50 a BMI-om alig bírok járni, mit lehet tenni?
Anonymus kérdezte ennyi ideje: 7 év

közel 30 éve vagyok cukorbeteg, lantus apidra után most novorapid, levemirt kapok de úgy tűnik, hatástalan lefogyni nem tudok, a lábaim nagyon fájnak , van vki hasonló helyzetben?

2 Válasz
Sára Biró answered 7 év ago

 Üdv. Sajnos a felszedett kilóktól lassan lehet megszabadulni,hisz a kilók évek alatt szaporodtak.sajnos sokan vannak így.
Első lépésként javasolnám,hogy vezess étkezési naplót,mert akkor sokkal jobban oda figyelsz, hogy mikor ,mennyit eszel.Mindenképpen fontos valamilyen formában a mozgás beiktatása, helyben is lehet tornászni, szobakerékpár, kerékpár.
Ötletek, ki mit tett, segítsetek ??

Zsuzsanna Német answered 7 év ago

 Hát nem könnyű sok mindenről én lemondtam mármint ennivalókról,zöldséget sokat eszünk mindenki a családban persze, jobbára csirkéböl főzök ,ha nem is naponta de szobabiciklizem!!Az egész lényege az egészségesebb életmód,és átalakítani az életmódunkat! Aminek örülök jó pár napja 8,körüli cukor értékeim vannak,de tablettás cukorbeteg vagyok!