Actrapidot kezdtem el használni…

KérdésekActrapidot kezdtem el használni…
Edina kérdezte ennyi ideje: 9 év

 Segítsetek nekem légyszíves…..ma kezdtem Actrapidot használni…azt tudom,hogy várni kell az étkezéssel….uzsi..tízórai….de ebéd óta folyamatosan megy felfelé….már 16,2-nél tart és kivagyok mert rég nem volt ilyen magas….novorapidnál ilyenkor egyszerű volt korrigálni…de ennél?Mire figyeljek?Mellé lantust adok reggel-este

15 Válasz
Best Answer
Nanita answered 9 év ago

Szia Edina.
Biztos, hogy az Actrapid használata miatt?
Mennyi egységet kell kapnod ebédre mennyi CH-hoz?
Mennyit ebédeltél? Mennyi volt étkezés előtt?
Actrapiddal is ugyanúgy kell és lehet korrigálni mint a másikkal. Én adnék be soron kívül 2E-t.
 

Nanita answered 9 év ago

Szia Edina,
normalizálódott a cukrod? Sikerült belőnöd az Actrapid mennyiségét?

Edina answered 9 év ago

 Szia Anita.
sajnos még nem sikerült….

Nanita answered 9 év ago

Szia.
Leírnád egy-két napodat?
Mikor mennyit adsz, mennyit és mikor eszel, mit csinálsz közben….

Edina answered 9 év ago

 Kiderült tényleg nem jó a vércukormérőm….pár napja kaptam meg az újat…. 1x volt 10,5 a többi mind 10 alatt….igaz még nem tökéletes… napi átlag 7,2 és 5,6 volt azóta.Az előtte lévőek össze-vissza…
Hétfőtől lesz érdekes,mert akkor kezdek el dolgozni egy laboratóriumban….nagyon remélem minden okés lesz,de nagyon örülök,hogy kikerültem a kereskedelemből végre….

Nanita answered 9 év ago

Szia Edina.
De ha ennyire rosszul mért a vércukormérőd akkor a sok plusz Actrapidtól amit a "mért magas" értékekre korrekcióként beadtál éjjel nappal hipoznod kellett volna. Azt viszont nem írtad, hogy lett volna hipod is. A kérdés feltevéskor is írtad, hogy plusz 5E-t adtál be. Ennyi mennyiségnél ha a mérő rosszul mért, olyan rosszul kellett volna lenned, hogy csak na. 🙁